כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום ראשון, 28 במרץ 2010

המדריך השלם לצ'יטים במשחקי PSP

המדריך שלי! אין להעתיק! ארז פה, ו10Anonymous.

דבר ראשון אני לא עשיתי תDATA BASE הצ'יטים שייכים לבן אדם סוס שיש ועשה ציטים ל1444 משחקים!! ומתעדכן כמובן.

דבר ראשון התוכנהׁכול הDB המושלם עם מלא קודים ומשחקים (היא דיי גדולה 18מגה):
http://www.mediafire.com/?z1dmyzmzyyy העלאה שלי
הוראות התקנה:


1.טוב קודם כל תורידו את התוכנה שהבאתי למעלה
2.העתיקו את תקיית הcwcheat לתקיית seplugins מהINSTALL או INSTALL_371 לפי הגירסה (עם יש לכם בין 3.71-5.50 אז תעתיקו את התוכנה מINSTALL_371 .
3.
תפתחו את POP.TXT עם NOTEPAD או משהוא אחר שאפשר לערוך איתו ותוסיפו את השורה ms0:/seplugins/cwhceat/cwcheatpops.prx
4.
עכשיו פתחו את GAME.TXT והוסיפו את השורה ms0:/seplugins/cwcheat/cwcheat.prx
5.
עכשיו פיתחו את GAME150.TXT והוסיפו את השורה ms0:/seplugins/cwcheat/cwcheat.prx
6.
הדליקו את הPSP או שתעשו RESTART (שימו לב שהפריצה יכולה להמחק אז תתקינו מחדש כיאלו למי שנמחק)
הכנסו לVSH MENU לכו לפלאגנים ותפעילו את
cwcheatpops.prx [POPS]
cwcheat.prx [GAME]
cwcheat.prx (
או cwcheat150.prx בישביל 3.71) [GAME150]
7.
צאו מהריקוברי.
8.
כשאתם במשחק לחצו על SELECT עד שיופיע לכם המניו של הציטים תבחרו בזה הראשון תלחצו על X ליד כל ציט שאתם רוצים שיהיה רשום Y ולא N תלצחו O תרדו אחד למטה תעשו Y במקום N כדי שהציטים יפעלו יש עוד פונקציות שאני לא ירחיב.
( עם מישהוא יכול להביא תמונות מתוך הPSP כי אין לי כוח לצלם יקבל קרדיט כמובן)
כל הכבוד עכשיו יש לכם צ'יטים!!.

עכשיו מה עושים יש בנוסף לתקיית הציטים שהבאתי יש עוד 2 קבצים את שניהם אתם שמים בתקייה של הcwcheat שבseplugins ומחליפים את המקורי.
עכשיו יש לכם ציטים ל1444 משחקים נכון לתאריך 25.3.2010
ויותר מ100אלף ציטים!!

איזה
אחד הביא רשימה של ציטים והוא לא הבין איך הוא שם אותם אז ככה זה לא מסובך אבל לקח לי שבועים למצוא את התוכנה!!! היא ממש נדירה אז אקסלוסיבי תעריכו. זה פשוט היה קשה למצוא הורדה פעילה שעובדת והתוכנה שעובדת.


המדריך הבא שלי לא מועתק וכמובן עם תמונות. שלי- לא לקחתי מאף מקום.

טוב שלב ראשון מורידים את התוכנה מפה (העלאה שלי):
http://www.mediafire.com/?yhngqjtzjhz

שלב שני הורדתם יופי לחצו על התוכנה הופיע לכם מסך כזה לחצו על FILE וOPEN DATA BASE כמו שמסומן.:


עכשיו בחרו את הDB שתאם רוצים לערוך שזה כמובן cheat.db (שלי פו ישן בPSP חדש יותר אבל לא עקרוני) ולחצו על OPEN יקח לי טיפה זמן לפתוח תחכו בסלנות:



עכשיו הגעתם לציטים פו אתם יכולים לראות את הקודים ומשחקים שיש לכם וכמה ציטים ומשחקים נמצאים בDB.
הצורה הפשוטה ביותר להוסיף ציטים היא פשוט לחפש את הרשימה באינטרנט כמו שאחד הביא אז אני יעשה איתו דוגמא.
מקש ימני בכל מקום וPASTE CODE כמו שמסומן.:


עכשיו אתם מעתיקים את הרשימה של הקודים לחלון של הCODE הנה מילון מונחים למי שיש לו רק את הקודים. ולא מסודר כרדיט לי.
ציטוט:
ה_ לפני האות
_S
הקוד של המשחק לכל משחק קוד שונה תשימו לב (זה שונה EUR ENG JPN)
_
G השם של המשחק
_C0 חובה לפני כל שם של ציט
_L
חובה לפני כל קוד
לוחצים SUBMIT:

עם רואים שנוסף משחק וכמות קודים מסוימת (לפי כמה ששמתה) זה עבר בהצלך עם לא היה טעות ותעברו על לפי המילון מונחים שהבאתי כדי לראות שהכל בסדר ברשימה תלחצו OK.

עכשיו כדי להיות בטוחים שהDB נשמר!!! עם מה שהוספתם לכו ל FILE>SAVE DATABASE AS ותערכו את המקורי.

זהו!!!!! יש לכם ציטים להמון המון משחקים כולל איך לשים שלכם.
קרדיט ענק לי על המדריך המתורגם לעיברית (אני תירגמתי) רק החלק הראשון.



אם יש לכם שאלות תשאלו, ותעשו MAX GOLD חחח...

5 תגובות:

אביב אמר/ה...

זה אתה מFXP

Erez.D אמר/ה...

כן

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחח אחי! לפרסם פה וב FXP זה לא בעיה!

אנונימי אמר/ה...

עשיתי הכל כמו שאמרת אבל הקטע שאני מגיע לVSH MENU אין שם פלאגנים ולכן אני לא יכול להפעיל למה זה ?

אנונימי אמר/ה...

מה הצ'יטים עושים

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה