כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שבת, 30 באוקטובר 2010

מדריך לפיתרון בעיות לבד

לפני שאתם שולחים לי מייל שמשחק כלשהו לא עובד לכם, תעשו את המדריך הזה, והסיכוי שהוא יפתור לכם את הבעיה הוא 99%.

מספר הערות לפני שנתחיל:
* קודם כל אני ממליץ לעדכן לגרסה הכי חדשה (לכל סוגי הPSP)
* את המדריך הזה אני עשיתי מהידע שלי בלבד, ולא העתקתי אותו משום מקום.
* אני לא לוקח שום אחריות אם יגרם איזשהו נזק לPSP שלכם באופן ישיר או עקיף (לא שאמור לקרות).

מתחילים:
1.בדיקת הVSH MENU
וודאו שככה מוגדר אצלכם הVSH MENU:

בשורה הראשונה והשנייה האפשרות 222/111 גם מתקבלת, אבל חשוב שבשורה הרביעית יהיה Sony NP9660.

למי שלא יודע איך להגיע לVSH MENU: בדף הבית של הPSP לחצו על הכפתור select.
למי שלא מופיע לו כלום כשהוא לוחץ על select:
א. כבו את הPSP כיבוי מלא (לחיצה ארוכה על מקש הכיבוי/הוצאת הסוללה והחזרתה).
ב. פתחו את הPSP ותוך כדי הפתיחה לחצו על R. הגעתם לRecovery. מומלץ לא לשחק בו כי אם לא יודעים מה עושים אפשר לדפוק את הPSP.
ג. כנסו לconfiguration ואז בשורה השביעית שבה רשום Use VshMenu לחצו X כדי שיופיע בסוגריים Enabled.
ד. צאו מהריקוברי (back ואז exit)
ה. הפעילו את הVSH MENU.

עכשיו נסו שוב להפעיל את המשחק שלא עבד לכם.
אם עדיין לא נפתרה הבעיה עברו לסעיף 2.

2.ביטול הפלאגינים
א. כבו את הPSP כיבוי מלא (לחיצה ארוכה על מקש הכיבוי/הוצאת הסוללה והחזרתה).
ב. פתחו את הPSP ותוך כדי הפתיחה לחצו על R. הגעתם לRecovery. מומלץ לא לשחק בו כי אם לא יודעים מה עושים אפשר לדפוק את הPSP.
ג. לחצו על advanced ואז advanced configuration. לאן שהגעתם מופיעים כל הפלאגינים. כל שורה היא פקודה של פלאגין. סתם לידע כללי, פלאגין יכול להיות מורכב משורה אחת (=פקודה אחת) או מכמה שורות (=כמה פקודות).
ד. וודאו שבסוגריים הכל על Disabled. כדי לשנות מenabled לdisabled סמנו את השורה (בירוק) ולחצו X.
אחרי שסיימתים צאו מRecovey. (למי שלא יודע: ללחוץ back, back ואז exit)

עכשיו נסו שוב להפעיל את המשחק שלא עבד לכם.
אם עדיין לא נפתרה הבעיה עברו לסעיף 3.

3.פירמוט כרטיס הזיכרון והגדרותיו
כדאי לגבות  את הPSP שלכם לפני הפעולות הבאות, כי אנחנו בעצם מפרמטים את כרטיס הזיכרון שלו וכל מה שיש עליו ימחק. מי שלא יודע איך לגבות- פשוט חברו את הPSP למחשב והעתיקו את כל התוכן ממנו למחשב.
א. בPSP כנסו ל"settings", ואז ל"system settings" ואז ל"format memory stick". (עכשיו פירמטנו את כרטיס הזיכרון)
ב. כנסו שוב ל"settings", ואז ל"system settings" ואז ל"restore default settings".
ג. בדקו שוב את הVSH MENU אצלכם לפי סעיף 1.

עכשיו שימו בPSP את המשחק שלא עבד לכם והפעילו אותו.

20 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!!!!!!
מלך!!!!!!!!!!!!!
עכשיו ה- pes 11 והדרגון בול עובדים לי!!!!!!

שי אמר/ה...

שמתי את המדריך הזה גם בFXP, כדי שכולם יוכלו להנות ממדריך כזה שימושי.

אנונימי אמר/ה...

יש פועלללללללל wwe 11 מלךךךךךךךךךךךך
ומה עם הdj max 3?
זה מסדר גם את זה?

אנונימי אמר/ה...

תודהההההההההההה רבההההההההה דרך הביטול פלאגינים זה התחיל לפעול =]

Unknown אמר/ה...

תודהההההההההההההההההההה יויויויויוווו איזה מלכייםםםם!!! עכשיו עובדים לי שני המשחקים שלא עבדוווווווווווווווווו!!!! אני כזה מאושר! :PP

אנונימי אמר/ה...

אבל המדריך הזה פועל גם על פריץ פנדורה וגם על חסין?

שי אמר/ה...

אין פה שום תוכנה אז למה שזה לא יהיה לשניהם?

אנונימי אמר/ה...

זה לא עובד לי אני לעשות את כל הצעדים ועדין נתקע הPSP לא מגיע לי לתפריט הזה ואני לא מצליח להגיע לריקאברי מניו

שי אמר/ה...

תמיכה טכנית במייל...

אנונימי אמר/ה...

לי יש בעיה הרבה משחקים נתקעים לי באמצע המשחק...זתומרת שאני בקושי יכול לשחק...הכלתילחנות שיתקנו ולא הצליחו ניסיתי הכל ולא הצליח נראה לי יש לי משהו מיוחד שאין לאף אחד ואני לא צוחק...כל המשחקים הטובים נתקעים לי אחרי כמה שניות ואז אני חייב לכבות תPSP

אנונימי אמר/ה...

זה שלא מצליח
תקשיב אחי תעשה סגירה ארוכה ועם הלחיצה של ההדלקה תחזיק את ה-R לחוץ

אנונימי אמר/ה...

וואי תודה זה עובד!!

יגל שלי אמר/ה...

הבן 10 כל הזמן נתקע במסך שחור אחרי שהוא טוען את הזכויות יוצרים ואז הוא מתכבה מה עושים???

אנונימי אמר/ה...

מישהו יכול לעזור לי הpsp לא נידלק ניסיתי להטעין וזה לא עובד תודה מראש

אנונימי אמר/ה...

אפשר לקבל מדריך עם יותר תמונות? תודה מראש

אנונימי אמר/ה...

אפשר מדריך עם וידאו תודה מראש

אנונימי אמר/ה...

עובדדדד !!! תודה

אנונימי אמר/ה...

אני לא מצליח אם הפיתרון בעיותיש לי גירסא 6.20 הפריצה שלי היא מהאתר הזה פריצות פשוטותבלי patapon וניסיתי הכל שאני לוחץ select מופע לי כל cup clock (xmb game) fake region skip gameboot ועוד 11 אחרים מה לעשות ?

אנונימי אמר/ה...

הselect שלי לא כמו בתמונה שלי יש לי יותר ואין np9660

אנונימי אמר/ה...

אני חייב עזרה הpsp של פרוץ בדווקק!! לגירסה 6.60
והוא קורא רק קבצי cso ולא קורא iso!!
מישהוא יכול לעזור לי!!

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה