כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שישי, 1 באוקטובר 2010

Prometheus 5.03-2

עדכון זה מתאים לבעלי PSP חסין פנדורה. שמו הוא 5.03-2 Prometheus.

הוא מריץ משחקים שדורשים גרסה 6.00 ומעלה  (חדשים), אמור לפתור בעיות של משחקים שלא עבדו קודם.
העדכון מומלץ לכולם.


אני לא לוקח שום אחריות אם יגרם איזשהו נזק למכשיר שלכם, באופן ישיר או עקיף (לא שאמור לקרות).

הדרישות לעדכון:
PSP חסין פנדורה פרוץ בגרסה 5.03 (גרסה פרוצה, לא משנה איזו) , כבל USB, מומלץ מעל 80% סוללה.

המדריך:

* צריך כמובן שהHEN יהיה מופעל. אני רק מזכיר למי ששכח.

הורידו את הקובץ הבא וחלצו אותו:
http://www.megaupload.com/?d=8ARV94BM

1. חברו את הPSP למחשב עם כבל USB.
2. שימו את התיקייה Prometheus 5.03-2 בPSP במיקום ms0/psp/game.
ms0=שם הכונן של הPSP במחשב שלכם
3. נתקו את הPSP מהמחשב ,כנסו בPSP לתיקייה games (איפה שהמשחקים) ואז לקובץ שנראה ככה,תוך כדי לחיצה על L.
עכשיו יהיה לכם מסך שחור ובו 4 שורות.
4. לחצו X, חכו מספר שניות עד שיופיעו לכם עוד 3 שורות (סה"כ 7), ולחצו עוד פעם X.

זהו.

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה טוב לpsp 3000??

שי אמר/ה...

מה זאת השאלה המטומטמת הזאת? (סליחה)
רשמתי שזה טוב לPSP חסין פנדורה פרוץ.
תחשוב לבד.

itay אמר/ה...

אחי יש לי PSP 1006 אני מנסה להתקין וכל הזמן רשום לי שאני מנסה לפתוח תפריצה THIS GAME CANNOT BE STARTED THE DATA IS CORRUPTED
בבקשה עזרה

itay אמר/ה...

וסליחה שכחתי גירסא 5.03

אנונימי אמר/ה...

זה מתאים ל-psp 3004 בפריצה של 5.03gen-a full ?או רק אם זה חסין פנדורה ?

שי אמר/ה...

PSP 3000 הוא חסין פנדורה...

אנונימי אמר/ה...

אחי יש לי psp 3000 אני לא יודע אם הוא חסין פנדורה... מה עושים?

אנונימי אמר/ה...

אחי גם אין לי תיקייה game...
לפתוח אחת כזאת?

אנונימי אמר/ה...

עשיתי תעדכון הכל טוב עובד עכשיו WWE 2011 יעבוד כתוב לי Prometheus 5.03

שי אמר/ה...

אתה יכול לבדוק את זה בעצמך

אנונימי אמר/ה...

למה הוא לא עובד הקובץ?? הוא רושם לי
the game cannot started the data is corrupted
ומזה בדיוק HEN?

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה