כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

עדכון גרסא לCHICKHEN+GEN-C 5.03

עדכון זה מתאים לבעלי PSP חסיני פנדורה.
אני לא לוקח שום אחריות אם יגרם איזשהו נזק למכשיר שלכם, באופן ישיר או עקיף (לא שאמור לקרות).


לפני העדכון אתם צריכים את הגירסא GEN-A 5.03 לפחות, ואני ממליץ לכם לפרמט את כרטיס הזיכרון.
אני מניח שלכל מי שיש PSP חסין פנדורה יש כבר לפחות את הגירסא GEN-A 5.03, ולכן אין צורך לתת הורדה שלה.


*הגירסא הזאת מאפשרת לשחק במשחקים שצריכים גירסא 6.10 ו6.20.


הורידו את הקובץ הבא: 
http://www.mediafire.com/?h2mk2mmdoum
או
http://www.megaupload.com/?d=NQK6VZ7X
חלצו את הקובץ ואז שימו את הכל בשורש כרטיס הזיכרון (לא חייב את קובץ הreadme).


שלב התקנת הCHICKHEN:
תעשו כיבוי מלא לPSP.
לכו לתיקיית התמונות בPSP,(מוצגת כ"PHOTO") ותלחצו X כדי להיכנס.
חכו כמה שניות. עכשיו יהיה לכם מסך ירוק ואז הPSP שלכם יעשה ריסטרט (אם לא הצלחתם נסו שוב).


שלב עדכון הגירסא:
היכנסו לתקיית המשחקים ואז לקובץ שנראה ככה:
תלחצו X פעם אחת, חכו...
לחצו שוב X כאשר תהיה אפשרות כזאת.
זהו.



7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!!!
נ.ב. אתם יכולים לשים בבקשה הורדה של mgs החדש ?

Tiger אמר/ה...

יש לי PSP 1001 אני יכול לעשות את המדריך?

אנונימי אמר/ה...

מה זה שורש כרטיס הזיכרון?

אנונימי אמר/ה...

יש לי PSP 2004 עם גרסא 6.31 והPSP לא פרוץ מה אני יכול לעשות ואיך לשחק במשחקים תודה לעוזרים

אנונימי אמר/ה...

אחי תפרוץ את הpsp שלך אגב איך השגת אתה-גרסא 6.31?

אנונימי אמר/ה...

איך השגת את הגירסא 6.31

אנונימי אמר/ה...

עשיתי מה שכתוב ואז זה כתב לי משהו באנגלית לא זוכר מה עכשיו זה יצא לי לתפריט הראשי זה אומר שפרצתי

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה