כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

WWE Smack Down VS RAW 2010

מידע: משחק WWE.
גירסא דרושה להפעלה: M33-5.00 ומעלה.
הורדה:
*הערה: כאשר משחקים במשחק זה, צריך שבVSH MENU שתי האפשרויות הראשונות יהיה על 222/111. (CPU CLOCK XMB,CPU CLOCK GAME).
אפשר להשאיר ככה את הPSP כל הזמן, פשוט הוא יהיה מעט יותר איטי.

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש לי גירסת gen-b 5.03 וזה לא עובד זה מכבה את הpsp

אנונימי אמר/ה...

גם אצלי חח

אנונימי אמר/ה...

לי יש GEN-A 5.03 וזה קורה לי בטקן 6 שבאתר.....!

אנונימי אמר/ה...

כשאני בא להוריד אני יכול ללחוץ רק על unlocknow ואז צריך סיסמה

אנונימי אמר/ה...

החרא הזה שוקל טונה!

שי אמר/ה...

תקראו את ההערה

גיא דרעי אמר/ה...

למה משחק גדול....

אנונימי אמר/ה...

אפשר לדעת למה זה ישר מכבה לי את הPSP ?

אנונימי אמר/ה...

אחלה משחק עובד קטלני

אנונימי אמר/ה...

זה מכבה בגלל שזה שוקל יותר ממה שיש בpsp שלך

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה