כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

God of War Chains of Olympus






מידע: משחק הרפתקאות בסגנון העת העתיקה. תצטרכו להפעיל הרבה את המוח.
גרפיקה מצויינת ועלילה יפה מאוד. מומלץ בחום!
גירסא דרושה להפעלה: M33-5 3.80 ומעלה.
הורדה:
חלק 1- megaupload או fileflyer
חלק 2- 1GIGA או fileflyer


העלתי את אותו קובץ לשרתים שונים.

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חחחחחח רק הורדתי וסיימתי באותו היום,
תודה רבה פועל מצוין כבר חודשיים אני מחפש את זה XD

אנונימי אמר/ה...

וואי אחד המשחקים הכי טובים ל- psp

תודה רבה!!!

אנונימי אמר/ה...

יש בעיה הלינק של 1giga לא פועל

אנונימי אמר/ה...

הלינק של 1GIGA ל עובד וFF חסום יש מצב לMU בחלק השני?

שי אמר/ה...

כן הגיע הזמן שאעלה אותו מחדש

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי עובד מצויין

NetanelKL אמר/ה...

חברה המשחק הזה יעבוד על הפריצה המעצבנת של גרסה 6.20?

Unknown אמר/ה...

ניראה לי שכן אני גםפרצתי את ה6.20 שלי

Dani אמר/ה...

תתקן תחלק השני את שני הלינקים בראשון תחדש אותו ובשני הוא פגום אז תחליף למשהו אחר בבקשה

אנונימי אמר/ה...

אח שלי אפשר לתקן את הלינק השני לא עובד? תודה =]

אסף אמר/ה...

גבר אני צריל שתחדש ת-FF כי הוא חסום

אנונימי אמר/ה...

חלק 2 לא יורד לי!

אנונימי אמר/ה...

זה לא נותן לי להוריד את החלק השני

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה