כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

ההבדל בין משחקי ISO לCSO


CSO זה בעצם כיווץ של קובץ ISO.

כמו שיש קובץ רגיל, ואז אתם מכווצים אותו בWinrar.
הPSP יודע לקרוא את שניהם.

CSO
יתרונות:
*קטן יותר מקובץ הISO, ולכן הוא צורך פחות מקום בכרטיס זיכרון.
*יותר נוח לעבוד איתו לחסרי ניסיון-נראה כקובץ אחד, בניגוד לקובץ ISO שנפתח בwinrar, ויש רבים שמתבלבלים ומחלצים אותו ואז המשחק לא עובד להם. (זה לא יתרון משמעותי...)

חסרונות:
*צורך הרבה יותר סוללה.
*יש לו נטייה ללאגים ותקיעות במשחק. (לא תמיד יש)

כשאתם מתקינים תוכנה מתוך winrar בלי לחלץ, אז המחשב יטען אותה לאט יותר וגם יתאמץ יותר.  אותו דבר עם הCSO.

ISO
יתרונות:
* מומלץ לבעלי כרטיס זיכרון גדול.
* בדרך כלל אין תקיעות במשחקים.
*חוסך יותר בסוללה.

חסרונות:
*שוקל יותר מקובץ CSO.

מה עדיף?
אני אישית ממליץ לכם להשקיע סכום חד פעמי על מנת לקנות כרטיס זיכרון גדול (תלוי בצרכים שלכם),
ואז לשים משחקי ISO בPSP. ככה המשחק יפעל טוב יותר ויהיה לPSP זמן סוללה ארוך יותר.

המשחקים באתר יהיו תמיד בפורמט ISO.

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הרבה יותר סוללה פחח סך הכל 3%

שי אמר/ה...

זה צורך כ5%-40% יותר סוללה. (תלוי במשחק)

אנונימי אמר/ה...

גם 3% סוללה זה הרבה לאורך זמן.

אנונימי אמר/ה...

רק במשחקים הכבדים כמו GOW GTA עדיף ISO
לכל שאר המשחקים זה סבבה לגמרי CSO

אנונימי אמר/ה...

איך אני מחליף מCSO לISO

אנונימי אמר/ה...

יש תוכנה נראה לי ISO CONVERTER

אנונימי אמר/ה...

אם יש לי פי אס פי פרוץ אז מותר לי להוריד CSO או שאני חייב להוריד בISO? בתקייה בPSP כתוב לי ISO זה אומר משהו??

שי אמר/ה...

אין קשר

אנונימי אמר/ה...

למה כל הקבצים שתעלו לבלוג יהיו רק בפורמט ISO ולא בפורמט CSO

אנונימי אמר/ה...

איך מפעילים את CSO?

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה