כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

עדכון גרסא לGEN-D3 5.50

עדכון זה מתאים רק לPSP פרוצי פנדורה.
אני לא לוקח שום אחריות אם יגרם איזשהו נזק למכשיר שלכם, באופן ישיר או עקיף (לא שאמור לקרות).


אפשר לעדכן לגרסא הזאת גם מגרסאות נמוכות מ5.00.
*הגירסא הזאת מאפשרת לשחק במשחקים שצריכים גירסא 6.10 ו6.20.
הורידו את הקובץ הבא: 
http://www.mediafire.com/?hnjk2zjt0ry
או
http://www.megaupload.com/?d=A1LUE3P7


שימו את הקובץ 550.PBP בשורש כרטיס הזיכרון, ואת הקובץ EBOOT.PBP במיקום הבא: ms0/psp/game/update.
אם אין לכם את התיקייה הזאת פשוט תצרו אותה. (ms0= שם הכונן של הPSP)


היכנסו בPSP לקובץ שנראה ככה:



בחרו באפשרות הראשונה כמו שבתמונה:



עכשיו הוא מתקין את הגרסא החדשה.
בסיום ההתקנה תפעילו את הPSP שלכם מחדש, וזהו.

13 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תודה אחי יצאת מ-ל-ך אני לא ידעתי מה לא עובד לי המשחקים רק עד שעידכנתי תודה גברררר

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה ממש עזרת לי !

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה,אחי.
אתה תותח !

אנונימי אמר/ה...

איך אני יודע אם ה-PSP שלי פרוץ פנדורה?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה ...

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אחי..

אנונימי אמר/ה...

איפה זה שורש הזיכרון?

אנונימי אמר/ה...

thenk you men!!

אנונימי אמר/ה...

המממ... אמת שזה סידר משחקים שלא עבדו לי...
אבל מה שה עבד לי לא עובד עכשיו כמו gow of war
ו assassins's creed

אנונימי אמר/ה...

איך צילמת את הpsp?

אנונימי אמר/ה...

התוכנה לא עובדת לי!1111

אנונימי אמר/ה...

אחי איפה זה השורש של הכרטיס זיכרון?

אנונימי אמר/ה...

אם אני מעדכן תגירסה עכשו אז תשאר לי הפריצה

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה