כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שבת, 2 באוקטובר 2010

Prometheus 5.50-2

עדכון זה מתאים לבעלי PSP פרוץ פנדורה. שמו הוא 5.50-2  
Prometheus

הוא מריץ משחקים שדורשים גרסה 6.00 ומעלה  (חדשים), אמור לפתור בעיות של משחקים שלא עבדו קודם.
העדכון מומלץ לכולם.

אני לא לוקח שום אחריות אם יגרם איזשהו נזק למכשיר שלכם, באופן ישיר או עקיף (לא שאמור לקרות).

הדרישות לעדכון:
PSP פרוץ פנדורה בגרסה פרוצה GEN-D3 5.50 לפחות , כבל USB, מומלץ מעל 80% סוללה.

המדריך:
הורידו את הקובץ הבא וחלצו אותו:
http://www.megaupload.com/?d=6GKR6MCW

1. חברו את הPSP למחשב עם כבל USB.
2. שימו את התיקייה Prometheus 5.50-2 בPSP במיקום ms0/psp/game
ms0=שם הכונן של הPSP במחשב שלכם
3. נתקו את הPSP מהמחשב ,כנסו בPSP לתיקייה games (איפה שהמשחקים) ואז לקובץ שנראה ככה.
4. לחצו X. חכו מספר שניות עד שיופיעו לכם עוד כמה שורות, ואז לחצו עוד פעם X.

זהו.

16 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קישור לא עובד

שי אמר/ה...

עובד מעולה.

Unknown אמר/ה...

הקישור עובד.
אבל תצין שצריך לפני זה גירסה מינימאלית של 5.50 GEN-D3
כי זה מה שזה אמר לי.
לי כרגע יש 5.00 M33-6

שי אמר/ה...

אם אתה אומר...

שי אמר/ה...

בדקתי את זה ואתה צודק. תודה ששמת לב.

עדיאל אמר/ה...

אפשר לרדת גרסא מ-prometheus-2 לגרסא הזאת?
כי prometheus-2 עושה לי הרבה באגים!!!

שי אמר/ה...

הגרסה שיש לך היא בדיוק מה שפירסמתי כאן.
ואין אצלי שום באגים...

רפאל אמר/ה...

אחי אני יכול לשדרג יש לי:
M33-2 3.90
PSP 1000 אירופי..
כשאני עושה את זה הבטרייה צריכה להיות פנדורה או שרק צריך שהוא יתמוך פנדורה??
וה-PSP יישאר פרוץ??

רפאל אמר/ה...

לא משנה אחי תודה שידרגתי!!
אחלה מדריך רק טיפה לא ברור..

אנונימי אמר/ה...

לא מעלה לי פיפא ו2k11
מה לעשות?
תודה

שי אמר/ה...

רפאל- חח מדריך ברור מאוד.אם הייתי קורא שצריך גרסה GEN-D3 מינימום לא היו לך שאלות.
אנונימי- בשביל זה יש לאתר מייל!

Unknown אמר/ה...

בחיי שאתה אחד הגאונים!!

אנונימי אמר/ה...

חייב PSP פרוץ פנדורה

שי אמר/ה...

כן

אנונימי אמר/ה...

יש לי גרסה 3.90 m33-2 איך אני מעדכן את הpsp שלי?

אנונימי אמר/ה...

אחרי שהתקנתי וסימתי הכול אני אמור להשיר תתוכנה או לא

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה