כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שני, 17 במאי 2010

מדריך להפעלת משחקים חדשים

בשביל לשחק במשחקים החל מNaruto 3 באנגלית, Prince of persia והלאה,יש צורך לעשות את המדריך הזה באופן חד פעמי.
מומלץ לכולכם לעשות אותו, כדי שתהיו בטוחים שכל המשחקים שאתם מורידים יעבדו לכם.

** אני לא לוקח שום אחריות במידה ויגרם איזשהו נזק, באופן ישיר או עקיף למכשיר שלכם. כשאתם עושים את המדריך אתם מאשרים זאת ומבינים שהאחריות חלה עליכם בלבד ** (לא אמור להיגרם שום נזק)

המדריך
1) הורידו וחלצו את הקובץ הבא: http://www.megaupload.com/?d=37A8X91D
2) שימו את התיקיות KHBBS ו-seplugins בשורש כרטיס הזיכרון (לפני כן תגבו את התיקייה seplugins הנוכחית שיש שם, אם יש בה משהו)
3) היכנסו לrecovery.  
מי שלא יודע איך הינה הסבר: כבו את הPSP כיבוי מלא (ע"י לחיצה ארוכה של 10 שניות על מקש הכיבוי, או הוצאת הסוללה והכנסתה), ואז הדליקו את הPSP תוך כדי שאתם לוחצים על המקש R. תגיעו למסך עם תפריט. זה הrecovery- דרכו תוכלו להגדיר כל מיני דברים במערכת. הוא קיים רק בPSP פרוץ, ולא כדאי לשחק בו כי זה יכול להרוס את הPSP.
4) היכנסו לplugins, וודאו שבהכל רשום enabled. אם לא, תלחצו X על ההגדרה עד שזה ישתנה.
5) צאו מהrecovery.
6) זהו! יאללה לשחק.

32 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מי ניסה????????

אנונימי אמר/ה...

אני וזה עובד לי תודה

שי אמר/ה...

גם אני ניסיתי בעצמי.
בבקשה.

אנונימי אמר/ה...

אני ניסתי להכנס לריקוברי אבל לא הצלחתי
אבל כשנכנסתי למשחק זה כבר לא עשה בעיות וזה פועל טוב פשוט שמתי את הקבצים וזהו

שי אמר/ה...

אני אגיד לך למה- כשאתה שם את הקבצים הם אמורים להפוך באופן אוטומטי לenabled.
השלב הזה הוא רק בדיקה.

אנונימי אמר/ה...

עובד!!!!

אנונימי אמר/ה...

איפה זה בדיוק שורש כרטיס הזיכרון הסתבכתי איך לשים

אנונימי אמר/ה...

שורש כרטיס הזכרון זה התיקיה הראשית של ה PSP
כאילו נכון איך שאתה מחבר את ה PSP למחשב התיקיה הראשית
שיש בא הכל.. ISO PLAGIM וכו'

Unknown אמר/ה...

מה זה אומר לגבות את תיקיה seplugins ???

אנונימי אמר/ה...

אין לי שם תיקיה בשם seplugins
והpsp פרוץ

אנונימי אמר/ה...

לא חיב להיות רק במקרה שכבר השתמשת בפלאגינים בעבר

אנונימי אמר/ה...

אבל אין לי ואני לא יודע עם השתמשתי ועכשיו שמתי את התיקיה שם וזה עדיין לא פועל..
אולי אפשר ממש לפרט איך לשים פלאגין גם למי שאין תודה

אנונימי אמר/ה...

איזה נובים אתם

אנונימי אמר/ה...

מקבל מסך שחור אחרי שאני נכנס למשחק
כל הPLUGINS על ENABLED
גרסא: 5.50 GEN-D3
PSP 2000

idan אמר/ה...

זה יפעל על Psp 1000 גירסא 3.71 ? פרוץ אני חייב להתקין משחקים חדשים ?
זה סוג של עדכון גרסא?

Tiger אמר/ה...

^^נראלי יפעל אחי למה מקסימום לא אתה יכול לשנות =]^^

אני ינסה אני יגיד לך...

Tiger אמר/ה...

לא קרא לי כלום ל-PSP אחי זה בסדר =]

אנונימי אמר/ה...

אחי זה יעבוד כי עם שה עושה לי בריק רוצחים אותי ..

אנונימי אמר/ה...

הורדה לא עובדת אפשר הורדה חדשה

אנונימי אמר/ה...

עשיתי מה שאמרת ואז שניסיתי להפעיל את המשחק(NARUTO ACCEL 3) זה עשה לי מסך שחור ואז הPSP עשה כיבוי מלא... לפני שעשיתי מה שאמרת כאן זה עשה לי שהמשחק לא יכול להתחיל בעיה מספר 803...
אני ממש רוצה לשחק במשחק הזה !!! מה אני עושה ???

אנונימי אמר/ה...

איך קוראים לתוכנה?

אנונימי אמר/ה...

עובדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!! 100%%%%% ניסיתי

אנונימי אמר/ה...

עובד מילה של אנונימי!

אנונימי אמר/ה...

אם הגירסה של הpsp שלי הוא 3000 והוא פרוץ זה עדיין יעבוד?

אנונימי אמר/ה...

אין כזו גרסא 3000 זה פשוט הדגם של הpsp שלך, הגרסא זה משהו אחר,
לא הבנתי מה הרעיון של הדבר הזה, אני משחק בכל המשחקים החדשים בלי המדריך הזה, מה הוא בעצם עושה?

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי הצלחתי להפעיל כמה משחקים בעזרת התוכנה

ben אמר/ה...

אחי מאז ששמתי את התוכנה כל המשחקים עובדים לי חוץ מ-nba 2k 11 (כשאני נכנס למשחק מכבה לי הpsp)והוא עבד לי לפני מה צריך לעשות כדי להפעיל אותו

אנונימי אמר/ה...

זה מפעיל את הטקן 6 ??

אנונימי אמר/ה...

אפשר עם תמונות

אנונימי אמר/ה...

ניסיתי הכל ועדיין המשחק לא עובד לי

אנונימי אמר/ה...

עובד !!!

אנונימי אמר/ה...

אחי בבקשה עזרה זה הרס לי את הpsp ניראה לי נגעתי שם בכמה דברים שניסתי לשנות ועכשיו כל משחק שאני לוחץ יש עושה מסך שחור וגם שאני מחבר את הpsp למחשב לא מופיע כלום בכרטיס הזיכרון אין בכלל תקיות
ניסתי לפרמט ולא עזר

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה