כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום חמישי, 21 באפריל 2011

תקראו בבקשה,זה חשוב

קודם כל חג שמח לכל גולשי PSP-STAR
מי שהיה פעיל בזמן האחרון בצ'אט,בטח קרא שיש לי איזה וירוס או משהו במחשב,ובין היתר בגלל זה ואני לא יכול להוריד קבצים מהאינטרנט או ליצור קבצים RAR.אני חשבתי שזה לא כזה רציני,אבל דוד של אבא שלי(שהוא טכנאי מוסמך)אמר שחייב לפרמט את המחשב,ושאחרי פסח אני אביא לו את המחשב.
מה שרציתי להגיד,זה 3 דברים:
1.אני לא אהיה פעיל עד שיתקנו לי את המחשב(עד אחרי פסח אני אהיה פעיל כמה שאוכל).זה ממש לא אומר שפרשתי,אני פה כדי להשאר,כדי לעזור לכם וכדי להעלות משחקים.אני מקווה שזו מעידה חד פעמית ושוב אני אנסה לחזור אליכם כמה שיותר מהר
2.אני גם לא אהיה זמין בסקייפ עד שהמחשב יתוקן,אבל אני אהיה פעיל במייל לכל שאלה או בקשה
3.בזמן הקצר שנשאר לי עד אחרי פסח,אני מבטיח לתת מעצמי את 100% שלי,אם זה אומר שאני יעלה את הקבצים כשהם בפורמט המקורי(כלומר לא בקובץ RAR).אני אעשה זאת בשבילכם.
שוב אני ממש לא פורש,זה רק חד פעמי....אוהב אותכם PSP-STAR
(חחח איזה דרמטיות :-)

6 תגובות:

elad אמר/ה...

תודה אחי !!!!!

אנונימי אמר/ה...

we miss you come back fast! thanks for everything!

אנונימי אמר/ה...

thanx

אנונימי אמר/ה...

אני יכול לאבי לך תוכנה שתמחק לך את כל הווירוסים

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אריאל נתראה עד עד אזת אם תקרא את ההודעה הזו חחחחחח

ariel28 אמר/ה...

תודה על התמיכה חבר'ה אני חוסך למחשב חדש עכשיו :)
בינתיים אני עובד על המחשב של אחותי שהיא לא בבית P:

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה

ארכיון Archive