כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שלישי, 12 באפריל 2011

איך לחבר 2 חלקי rar או יותר לקובץ אחד!

שלום חברים :)
*חובה שיהיה לכם את התוכנה winrar!
זה מדריך איך לחבר 2 או יותר חלקי rar לקובץ גמור אחד(אם זה משחק אז זה יהיה קובץ iso או קובץ cso)
זה ממש פשוט,ולא צריך יותר מדי שכל בשביל זה יותר מדי שכל D:
טוב,שלב ראשון שימו את כל חלקי ה rar של המשחק בתיקיה אחת
דבר שני תלחצו מקש ימני בעכבר על החלק האחרון(אם לדוגמה הורדתם משחק בשני חלקים,תלחצו מקש ימני בעכבר על חלק 2\part 2)
עכשיו תלחצו על האפשרות חלץ לכאן(או extract here באנגלית),תחכו קצת והקובץ הגמור של המשחק יחולץ!
תהנו חברים(אם ישנה איזו בעיה או שלא הבנתם משהו,שלחו לי מייל)

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל קובצי הראר שבתוך או גם את הראר עצמו??

ariel28 אמר/ה...

רק את הראר עצמו

אנונימי אמר/ה...

תודה אף פעם לא ידעתי איך עושים את זה!! היו לי מלא משחקים עם שני חלקים ואף אחד לא ידע לענות לי!! עכשיו אני יודע ! תודה אחי!

yoni אמר/ה...

אני לא מצליח. אני צריך לצרוב את זה בתור קובץ iso אבל יש לי תיקייה (אחרי החילוץ)

אנונימי אמר/ה...

יש לי שני קבצי 8גיגה כל אחד מה אני צריך לעשות

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה

ארכיון Archive