כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום ראשון, 10 באפריל 2011

בקשות משחקי מכל הזמנים

שלום לכולם :)
הרבה ממכם בטח מכירים אותי כ28 All_Star מפורום fxp,אז מי שמכיר יודע שיש לי ידע בתחום D:
אם יש איזשהו משחק שאתם רוצים,לא משנה אם הוא חדש או ישן,תשלחו לי לאימייל את השם המלא ואני יחפש לו הורדה ויחזיר לכם מייל:arielpro281296@walla.com
*תבדקו קודם שאכן יש את המשחק ל psp
**גם משחקי PSX יתקבלו בברכה
כל בעיה\שאלה\בקשה אני זמין תמיד בשבילכם :)

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם אתה יכול, את המשחק Pocket Pool
(את הגירסא המלא שלו, כולל הסירטונים)

ariel28 אמר/ה...

שלח לי אימייל אחי:
arielpro281296@walla.com

אנונימי אמר/ה...

קודם כל , יש לכם אתר מצויןןן !!!!!!!!!!!
אם אתם יכולים , תעלו לאתר הורדה של המשחק זינה [Xena] משחק PS1 ישן לאללה .. תודה מראש !

ariel28 אמר/ה...

אני יעלה בקרוב :)
אבל תקראו מה כתוב,בקשת משחקים במייל!

אנונימי אמר/ה...

אפשר בבקשה את ratchet and clank אני מחפש כבר הרבה זמן ואני מת על המשחק הזה בבקשה תשים אותו!!!!!

אנונימי אמר/ה...

שלחתי לך אימייל,
תבדוק אותו בקרוב בבקשה :)

אנונימי אמר/ה...

אפשר את המשחק wwe 2006 בלינק אחד וגם את
World Of Pool ודרך אגב אתר תותחני את כל ההורדות לpsp אני עושה מפה
תודה

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה

ארכיון Archive