כתובת המייל שלנו לתמיכה טכנית,בקשת משחקים, ייעוץ וכו'
Our email address for technical support,games requests,consulting and etc

psp.star.support@gmail.com

עקבו אחרינו בטוויטר
Follow after us on Twitter
http://twitter.com/PSP_STAR
יום שני, 11 באפריל 2011

ערכות נושא מגניבות ל psp!

שלום לכולם :)
היום אני אביא לכם קובץ של מלא מלא מלא ערכות נושא מגניבות ל psp.אם אתם רוצים לדעת את המספר המדויק של ערכות הנושא אז זה 132 ערכות נושא!אני בטוח שרק לבחור איזה ערכה יעסיק אתכם כמו איזה שלב שבמשחק טוב D:
קודם כל הורידו את הקובץ הזה:
איך מפעילים?
שמים את הקבצים שבתיקיה THEME בקובץ שהורדתם בתיקיה PSP>THEME במכשיר ה psp שלכם.
בשביל לבחור ערכה,תלכו במכשיר לעמודה setting ולאפשרות theme setting,בחרו באפשרות הראשונה Theme.
כעת,תגללו קצת את הסמן ובחרו בערכה האהובה עליכם!
תמונות 8)
כמובן שלא יכולתי לצלם 132 תמונות,אז הבאתי לכם תמונות שצילמתי מהמכשיר שלי של כמה ערכות מגניבות:








5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אחי אני רוצה להביא לך אתר מפוצץ בערכות נושא ל-psp ואתרים שווים שכדי להיכנס דרך ה-psp אבל אני ישלח לך אימייל .

ariel28 אמר/ה...

אוקיי האימייל שלי זה arielpro281296@walla.com
(אני אביא מהאתרים האלה עם קרדיט כמובן)

תומר אמר/ה...

תגיד זה בטוח לא יעשה לי וירוסים או יהרוס לי משו בPSP?
כי פעם כמה ימים אחרי שממתי ערכות נושא התקלקל לי הכרטיס זיכרון (כל פעם שהכנסתי אותו נכבה הPSP) והמוכר אמר שאולי זה בגלל זה... והייתי חייב לקנות כרטיס חדש וכל המשחקים פשוט הלכו לאיבוד לא היה אפשרות לשחזר את השמירות

אנונימי אמר/ה...

שמע איך צילמת את הpsp?

תומר אמר/ה...

אחי יש דבר כזה מצלמה לPSP .....אם כן יש סיכוי אתה אומר לי איםה אפשר לקנות ובכמה ?

הוסף רשומת תגובה

Twitter

חפש באתר זה

ארכיון Archive